Trabzonsporlu futbolcunun testi pozitif çıktı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Trabzonspor, daha önce koronavirüs testi pozitif çıkan iki oyuncusunda birisinin testinin yine pozitif çıktığını duyurdu.
Trabzonspor Kulübü, bir futbolcusunun koronavirüs test sonucunun pozitif çıktığını belirtti.
Trabzonspor Kulübü açıklama yaptı
Kulüpten yapılan açıklamada, teknik heyet ve futbolculara uygulanan koronavirüs testinde daha önce de test sonucu pozitif çıkan futbolcunun yeni yapılan teste de koronavirüse yakalandığı kaydedildi. Kulüp yönetimi, futbolcunun izalasyonunun devam ettiğini de bildirdi. Ancak futbolcunun kimliğini daha önce açıklamadığı gibi şimdi de açıklamadı.