• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Termal Tatili zehir olmasın!

Yeniakit Publisher
2014-07-07 08:11:00 - 2014-07-07 01:08:09
Termal Tatili zehir olmasın!

Kızılcıhamam Akasya Vadisi tesislerinin ikinci etabı, ruhsatsız faaliyetini hâlâ sürdürüyor. Söz konusu ikinci etaptan devremülk alan vatandaşlar ise tedirgin.

HAKAN ÖZTÜRK / ANKARA - Kızılcahamam Akasya Vadisi Tesisleri’nin ikinci etabının ruhsatsız olduğunun ortaya çıkması, devremülk alan vatandaşları tedirgin ediyor. Vatandaşlar; Akasya Vadisi Tesisleri hakkında şikayetvar.com sitesine şikayet yağdırıyor.

AKASYA VADİSİ ASILSIZ VAATLERDE BULUNDU

Arsen E. isimli vatandaş da, Akasya Vadisi Termal’in ikinci etabıyla ilgili şikayetvar.com’a şikayette bulundu.

Arsen E.; “2012 yılında bitirileceği sözleşmede bildirilen, satış esnasında gösterilen örnek daireler ile hiçbir şekilde ilgisi olmayan, özellikle telefon ile hiçbir yetkiliye ulaşamadığımız, satış yapılana kadar asılsız vaatler ile süslenen; ancak bahsedilen ve anlatılanlar ile hiçbir ilgisi bulunmayan Akasya Vadisi Termal Otel’in ikinci etap mağdurlarından birisi olarak yasal yollardan hakkımızı aramak için gerekli başvurumuzu yaptık. Tüketici hakları konusunda prosedür, eskisi gibi ağır ve çaresiz değil” dedi.

PARALAR İADE EDİLMİYOR

Akasya Vadisi hakkında şikayette bulunan Nurullah C. adlı diğer bir vatandaş ise mart ayında Kızılcahamam’dan devremülk aldığını ifade ederek, “Kredi kartımdan 1000 TL peşinat ödedim. Ertesi gün gidip vazgeçtiğimi söyledim. Oradaki görevli benden hesap numaramı aldı ve 40 işgünü içinde paramı yatıracaklarını söyledi. Şimdi ise kimseye ulaşamıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim; aksi halde adli yollara başvuracağım” ifadelerini kullandı.

TELEFONLARA BAKAN YOK

Akasya Vadisi ikinci etabından devremülk aldığını ifade eden Sadettin T. ise şikayetinde, “Otel’in 2. etabından Mayıs 2014-Haziran 2014 arası için devremülküm var. Ancak inşaat bitmemiş. Ankara’daki iletişimden M. Hanım ile görüşün dediler. Telefona cevap veren yok. Sözleşmeye göre gereğini yapacağım” dedi.

VATANDAŞ PARASIYLA REZİL OLUYOR

11 aydır Akasya Vadisi Termal Otel’den parasını alamadığı yönünde şikayette bulunan Meriç E., “11 ay önce devremülk sözleşmemi feshettim ama hâlâ paramı yollamadılar. Tam bir oyalama politikası sürdürülüyor. Telefon ettiğimde hiç cevap veren olmuyor, muhatap bulamıyorum. Paramı geri almak için avukat tutmak zorunda kaldım. Kısacası paramla rezil oldum” dedi.

Şikâyetlerin en ilginci

Kalacak yer gösterilmezse...

Şahin K. isimli bir vatandaş ise yaptığı şikayet duyurusunda; rezervasyon teyidi için muhatap bulamamaktan yakınmış ve şunları söylemiş:

“Bundan 2 ay kadar önce Akasya Vadisi Termal Otel’den telefon ile arandım ve 15-30 Mayıs 2014 tarihleri arası rezervasyonumun yapıldığı, kaplıca tesislerine gelebileceğim söylendi. Bu bilgileri teyit için 0312-4410199 numaralı telefonu arıyorum. Hiç cevap vermiyor. 15 Mayıs 2014 günü eşimi, çocuklarımı, torunlarımı, yakın akrabalarımı ve kendim de bir davul alıp geleceğim. Tesislerin önünde bana yer gösterilmediğinde davul çalıp oynayacağım.”Yeni Akit

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23