Süper Lig'de küme düşen iki takım belli oldu
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Süper Lig'in 34. yani son haftasında kümede kalan ve düşenler belli oldu. Yeni Malatyaspor ve Kayserispor, TFF 1. Lig'e düştü.
Süper Lig'in 34. yani son haftasında küme düşen takımlar belli oldu. Ankaragücü lige veda ederken 36 puana ulaşan Gençlerbirliği ile Konyaspor kesin olarak ligde kalmıştı.
Bu akşamki sonuçların ardından Yeni Malatyaspor ve Kayserispor bu akşamki maçların ardından Süper Lig'e veda eden takımlar oldu.