Sumudica maç sonu konuştu: Şehrimde deprem oldu! Halkın yanındayım
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Gaziantepspor teknik direktörü Marius Sumudica, Gençlerbirliği maçının ardından yaptığı açıklamada, "Şehrimizde deprem oldu. Gaziantep halkının yanındayım" dedi.
Gaziantep Teknik Direktörü Marius Sumudica, Gençlerbirliği'ne 1-0 mağlup oldukları maçın ardından deprem hakkında konuştu.
Süper Lig'de Gençlerbirliği'ne 1-0 mağlup olan Gaziantep'te teknik direktör Marius Sumudica, maç sonunda açıklamalar yaptı.
İşte Marius Sumudica'nın açıklamaları;
Oyuncuya ihtiyacımız var, bugün eksikleri hissettik. 24 puan hiçbir şey. Arkadaşlar garantilediğimizi düşünüyorsa, yanlış düşünüyor. Transfere ihtiyacımız var. Şu ana kadar transfer gelmedi, bunun için üzgünüm
Şehrimizde deprem oldu
Şehrimizde deprem oldu. Gaziantep halkının yanındayım. Umarım can kaybı olmamıştır.