Sergen Yalçın: Şampiyonlar Ligi onların hakkı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın, Gençlerbirliği maçının ardından yaptığı açıklamada Şampiyonlar Ligi'nin Trabzonspor'un hakkı olduğunun altını çizdi.
Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın, Gençlerbirliği'ni 3-0 yendikleri maçın ardından açıklamalar yaparken Trabzonspor'un UEFA'dan aldığı cezaya değinerek, Şampiyonlar Ligi'nin Trabzonspor'un hakkı olduğunun altını çizdi.
Sergen Yalçın'ın açıklamaları şu şekilde, "3. sırada bitirmek bir başarı değildir, Beşiktaş için başarı değildir ama mevcut şartlarda en iyi senaryo buydu. Oyuncularla becerdik ve bir final gerçekleştirdik. Trabzon bir ceza almasın, onlar oynasın, Şampiyonlar Ligi onların hakkı" dedi.