Satrançta Antrenör Gelişim Semineri çevrim içi yapıldı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
ANKARA (AA) - Türkiye Satranç Federasyonu, 3. ve 4. Kademe Antrenör Gelişim Semineri'nin ikincisini çevrim içi düzenledi.
Federasyondan yapılan açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle video konferans yöntemiyle yapılan seminerin, "Açılış hazırlığı", "Oyun ortası çalışması" ve "Oyun sonu çalışması" konu başlıklarında gerçekleştirildiği belirtildi.
Uluslararası Satranç Federasyonu eğitmenlerinden Ata Seçer'in verdiği eğitimle başlayan seminer, antrenörler kurulu başkanı Yakup Erturan tarafından düzenlenen eğitimle sona erdi.