• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Rapor almaya gittiği hastanede 4 güvenlikçiyi bıçakladı

Yeniakit Publisher
2022-10-14 11:30:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Rapor almaya gittiği hastanede 4 güvenlikçiyi bıçakladı

İstanbul Şişli'de hastaneye rapor almaya giden motokurye Semih K., doktorla tartışınca hastanenin güvenlik görevlileri tarafından dışarı çıkarılmak istendi. Semih K. ve güvenlikçiler arasında yaşanan arbedede şüpheli, 4 güvenlik görevlisini bıçaklayarak yaraladı.

Seyrantepe’deki SBÜ Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde meydana gelen olayda, rapor almak için hastanenin acil servisine giden motokurye Semih K., bilinmeyen bir nedenle doktorla tartıştı.

Bunun üzerine doktor hastanenin güvenlik görevlilerinden yardım istedi. Güvenlik görevlileri motokuryeyi dışarı çıkarmaya çalıştı. Semih K. direnince taraflar arasında arbede yaşandı.

Semih K., cebindeki bıçağı çıkararak 4 güvenlik görevlisini vücutlarının farklı yerlerinden bıçakladı.

Şüpheli gözaltına alınırken güvenlik görevlilerinin durumlarının iyi olduğu öğrenildi. 

 
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Baran altan

Cezası yok ki Allah şifa versin güvenlik arkadaşlara allahindan bulsun canı adam emekçilerin ne istemis

Tuğçe kurtesoglu

Allah korumuş resmen ya bizim bi tanıdık orda. Calisiyo çocukların durumu kötüymüs 1 kaç tanesinin allah tez zamanda şifalarinj versin
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23