• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Rapor almaya gittiği hastanede 4 güvenlikçiyi bıçakladı

İstanbul Şişli'de hastaneye rapor almaya giden motokurye Semih K., doktorla tartışınca hastanenin güvenlik görevlileri tarafından dışarı çıkarılmak istendi. Semih K. ve güvenlikçiler arasında yaşanan arbedede şüpheli, 4 güvenlik görevlisini bıçaklayarak yaraladı.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Tuğçe kurtesoglu

Allah korumuş resmen ya bizim bi tanıdık orda. Calisiyo çocukların durumu kötüymüs 1 kaç tanesinin allah tez zamanda şifalarinj versin
  • 4 Yıl Önce

Baran altan

Cezası yok ki Allah şifa versin güvenlik arkadaşlara allahindan bulsun canı adam emekçilerin ne istemis
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23