• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Pandemide servetlerine servet kattılar

Yeniakit Publisher
2020-06-24 11:09:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Pandemide servetlerine servet kattılar

Dünya genelinde yüzbinlerce can alan coronavirüs salgını döneminde dolar milyarderleri servetlerine servet kattı.

Institute for Policy Studies ve Americans for Tax Fairness kuruluşlarının yayınladığı rapora göre ülkede coronavirüs tedbirlerinin alınmaya başladığı 18 Mart tarihi ile 17 Haziran arasında ABD’li milyarderlerin toplam serveti yüzde 20 arttı. Bu, servetlerinin yaklaşık 3 ayda 584 milyar dolarlık artışla 3 trilyon 531 milyar dolara ulaştığı anlamına geliyor. Forbes verileri incelenerek hazırlanan rapora göre ABD’deki milyarder sayısı da bu süreçte 614’ten 643’e çıkarken, 29 kişi milyarderler kulübüne giriş yaptı. Sadece ABD’nin en zengin 5 insanı olan Jeff Bezos, Mark Zuckerberg, Warren Buffett ve Larry Ellison’ın toplam serveti 18 Mart-17 Haziran arasında yüzde 26, yani 101 milyar 700 milyon dolar yükseldi.

Pandemi nedeniyle zor günler geçiren enerji alanında faaliyet gösteren Hint milyarder Mukesh Ambani, telekomünikasyon şirketi Jio ise aldığı 15 milyar dolarlık yatırımla dünyanın en zengin ilk 10 kişisi arasına girmeyi başardı. Ambani’nin serveti 65 milyar dolara yaklaştı.

 

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23