O ülkede termometreler 42 dereceyi gördü!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Hava sıcaklıklarında ciddi artış yaşandığı Avustralya kıtasının en büyük ikinci şehri Melbourne’de termometreler 42 dereceyi gördü.
Avustralya’da yeni yılla birlikte hava sıcaklıklarında da ciddi artış meydana geldi.
Kıtanın en büyük ikinci şehri Melbourne’de termometreler 42 dereceyi gördü. Kentin kuzey kesimlerinde ise öğle saatlerinde sıcaklık 43 derece olarak ölçüldü.
Sıcak havanın etkisiyle şehri boşaltan halk soluğu plajlarda aldı. Uzun plajlarıyla meşhur Melbourne’da cankurtaranlar ve polisler gün boyu mesai yaptı.
Toplu taşımaların ücretsiz olduğu yılın en sıcak gününde helikopterle boğulma vakası ve kopek balığı taraması yapıldı.