• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Nijerya'da doktorlar maaşlarının ödenmesi talebiyle yeniden greve gitti

Yeniakit Publisher
2020-09-07 23:07:53 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Nijerya'da doktorlar maaşlarının ödenmesi talebiyle yeniden greve gitti

ABUJA (AA) - Nijerya'da doktorlar, maaşlarını alamadıkları gerekçesiyle tekrar ülke genelinde grev kararı aldı.

Nijerya Yerleşik Doktorlar Birliği (NARD) Başkanı Dr. Aliyu Sokomba, AA muhabirine yaptığı açıklamada, doktorların hükümetle yaptığı görüşmelerde bir anlaşmaya varamadığını, bu nedenle ülke çapında bugünden itibaren yeniden grev başlattıklarını söyledi.

Sokomba, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavi merkezlerinde bulunan doktorların da grevden muaf tutulmayacağını söyledi.

Hükümete doktorların maaşlarını ödemesi çağrısında bulunan Sokomba, "Haziran ayında başlattığımız greve ara vermiştik. Hükümete taleplerimizi değerlendirmesi için zaman tanıdık ama maalesef bunu başaramadılar." ifadesini kullandı.


Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23