• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Niğde Belediye Başkanı Özdemir’in Kovid-19 testi pozitif çıktı

Yeniakit Publisher
2020-08-28 20:18:57 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Niğde Belediye Başkanı Özdemir’in Kovid-19 testi pozitif çıktı

NİĞDE (AA) - Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir'in, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Özdemir, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, bugün halsizlik şikayetiyle gittiği hastanede yapılan Kovid-19 testinin sonucunun pozitif çıktığını belirtti.

Başkan Özdemir, "Şu an durumum gayet iyi. Bir süre ailemle birlikte karantinada olacağım. Bu süreçte dualarınızı eksik etmeyin. Tedbiri elden bırakmayın. Sağlıklı günlerde görüşmek ve daha çok çalışabilmek duasıyla...” ifadelerini kullandı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23