• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Nazilli’de av hayvanlarına yem bırakıldı

Yeniakit Publisher
2020-01-13 12:35:07 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Nazilli’de av hayvanlarına yem bırakıldı

Aydın Doğa Koruma ve Milli Parklar Şubesi, Nazilli Şefliği tarafından av ve yaban hayvanları için yüksek kesimlerde yemleme çalışması yapıldı.

Aydın Doğa Koruma ve Milli Parklar Şubesi, Nazilli Şefliği tarafından av ve yaban hayvanları için yüksek kesimlerde yemleme çalışması yapıldı.

Nazilli Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliği’nden yapılan açıklamada, “Doğa Koruma ve Milli Parklar Nazilli Şefliği olarak sorumluluk bölgelerimizde doğada bulunan av ve yaban hayvanlarının, ağır kış şartlarında yiyecek bulmada zorlanmaları nedeniyle yemleme çalışması başlatılmıştır. Av Koruma Ekipleri tarafından doğaya buğday, yem, mısır, yeşillik, yemek artıkları, ekmek, sakatat ve benzeri bırakılmaktadır. Yemleme çalışmalarımız Nazilli DKMP Şefliği sorumluluk alanlarında devam etmektedir” denildi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23