MKE Ankaragücü, Afyonkarahisar'da ilk antrenmanını yaptı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
AFYONKARAHİSAR (AA) - Süper Lig ekiplerinden MKE Ankaragücü, yeni sezon hazırlıkları kapsamında kampa girdiği Afyonkarahisar'daki ilk antrenmanını yaptı.
Kocatepe Spor Kompleksi'nde teknik direktör Fuat Çapa yönetiminde yapılan idman, ısınma ve kondisyon çalışmalarıyla başladı.
Koşuyla devam eden antrenman, minyatür kale maçla tamamlandı.
Portekizli savunma oyuncusu Tiago Pinto, takımdan ayrı çalıştı.