Mersin'de seyir halindeki otomobil yandı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
MERSİN (AA) - Mersin'in Silifke ilçesinde seyir halindeyken alev alan otomobilde hasar meydana geldi.
B.G. idaresindeki 55 HK 478 plakalı otomobil, Büyükeceli Mahallesi Boğsak Tüneli çıkışında henüz belirlenemeyen nedenle alev aldı.
Sürücü otomobili yol kenarına çekerek, durumu itfaiye ekiplerine bildirdi.
Olay yerine sevk edilen ekipler, yangını kısa sürede söndürdü.
Otomobilde hasar oluştu.