Mersin'de belediye tesisinde çıkan yangın söndürüldü
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
MERSİN (AA) - Mersin'in Tarsus ilçesinde belediyenin tesisinde çıkan yangın söndürüldü.
Alınan bilgiye göre, Zahit Mahallesi'ndeki Tarsus Belediyesi'ne ait tesislerde jeneratörlerin olduğu alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.
Haber verilmesi üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale etti.
Ekiplerin çalışması sonucu yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.