• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kuveyt Türk, yapay zekâ destekli iç iletişim asistanı Palmi ile çalışan deneyimi alanında ödül kazandı

Yeniakit Publisher
Haber Merkezi Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
Kuveyt Türk, yapay zekâ destekli iç iletişim asistanı Palmi ile çalışan deneyimi alanında ödül kazandı

Katılım finans kuruluşu Kuveyt Türk ve teknoloji iştiraki Architect, yapay zekâ destekli iç iletişim asistanı Palmi ile EX Awards Turkey 2025 kapsamında “Kurumsal Kolektif Yapay Zekâ Destekli Çalışan Asistanı Dönüşümü Ödülü”ne layık görüldü.

Faizsiz finans ilkelerini teknolojik yeniliklerle birleştiren Kuveyt Türk, teknoloji iştiraki Architect ile birlikte geliştirdiği, çalışanların bilgiye hızlı, güvenilir ve sade bir şekilde ulaşmasını sağlayan Palmi uygulamasıyla ödül kazandı. Türkiye genelindeki en iyi çalışan deneyimi projelerinin değerlendirildiği EX Awards Turkey 2025 kapsamında Kuveyt Türk, yapay zekâ destekli iç iletişim asistanı Palmi ile “Kurumsal Kolektif Yapay Zekâ Destekli Çalışan Asistanı Dönüşümü Ödülü”nün sahibi oldu. 

“Palmi, yalnızca bir asistan değil; verimliliği artıran stratejik bir çözüm”

Kuveyt Türk Dijital Bankacılık ve Ödeme Sistemleri Genel Müdür Yardımcısı Dr. Okan Acar, ödülle ilgili şu açıklamalarda bulundu: “EX Awards Turkey’den aldığımız bu ödül, dijitalleşmeyi insan odağıyla birleştiren yaklaşımımızın karşılık bulduğunu gösteriyor. RAG mimarisi, büyük dil modelleri ve RPA destekli işlem kabiliyetleriyle donatılmış yapay zekâ destekli bir iç iletişim asistanı olan Palmi, kurum içinde dağınık biçimde bulunan bilgiye erişimi kolaylaştırarak operasyonel verimliliği artırırken çalışanlarımızın zamanını daha anlamlı ve üretken şekilde kullanmalarına imkân tanıdı. Büyük dil modelleriyle çalışan bu akıllı asistan, sadece soruları yanıtlamıyor, aynı zamanda önerilerde bulunabiliyor, analiz yapabiliyor ve RPA destekli işlemleri gerçekleştirebiliyor. Teknoloji iştirakimiz Architecht ile birlikte geliştirdiğimiz bu yenilikçi çözüm, kısa sürede %89 memnuniyet oranı ve 60 Net Tavsiye Skoru’na ulaştı. Palmi sayesinde ekipler arası iş birliği güçlendi, çalışanlarımızın zaman ve enerjisini daha verimli kullanmaları mümkün oldu.  Bu başarı, sadece teknolojik bir atılım değil; aynı zamanda insan kaynağına verdiğimiz önemin somut bir göstergesidir.”

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23