• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kovid-19'u yenen Yeşilyurt Belediye Başkanı Çınar görevine döndü

Yeniakit Publisher
2020-09-09 16:35:38 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Kovid-19'u yenen Yeşilyurt Belediye Başkanı Çınar görevine döndü

MALATYA (AA) - Malatya'nın Yeşilyurt Belediye Başkanı Mehmet Çınar, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavisi ve karantina sürecinin ardından görevine başladı.

Yeşilyurt Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Başkan Çınar'ı tedavisinin ardından hizmet binası önünde personel çiçekle karşıladı.

Çınar, süreçte kendisini arayan ve mesaj atan vatandaş ile personele teşekkür etti.

Tekrar göreve başladığını belirten Çınar, şöyle devam etti:

"Ülke, Malatya ve Yeşilyurt için hizmetlerimize yeniden başladık. Aile olarak bu süre zarfında çok zor günlerden geçip, sıkıntılı bir süreç yaşadık. Doktorlarımızın tavsiyelerini harfiyen yerine getirip ilaçlarımızı zamanında kullandık, beslenmemize dikkat ettik. Allah'a hamdolsun pazartesi günü yaptırdığımız testlerimiz negatif çıktı, bugün de yeniden göreve dönmenin mutluluğunu yaşıyoruz."

Çınar, vatandaşlara maske, mesafe ve hijyen konusunda uyarılarda bulunarak, "Rabb'im tüm insanlığı bu hastalıktan korusun. Dünyanın neresinde olursa olsun bu hastalıktan muzdarip herkesin Cenabıallah yardımcısı olsun. Şunu unutmayalım, koronavirüs, alacağımız tedbirlerden daha güçlü değildir." ifadelerini kullandı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23