• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Konya'da Kovid-19 tedbirlerini ihlal eden minibüs sürücüsüne 10 bin lira ceza

Yeniakit Publisher
2020-09-08 17:16:34 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Konya'da Kovid-19 tedbirlerini ihlal eden minibüs sürücüsüne 10 bin lira ceza

KONYA (AA) - Konya'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında, minibüste 30 yolcu taşıyan sürücüye 10 bin lira ceza kesildi.

İçişleri Bakanlığının Kovid-19 önlemleri çerçevesinde toplu taşıma araçlarındaki kuralların uygulanıp uygulanmadığını kontrol eden Ereğli İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, kontrol noktasında, tarım işçilerini taşıyan bir minibüsü durdurdu.

Jandarma ekipleri, minibüste yaptıkları kontrolde Kovid-19 tedbirleri ve sosyal mesafe kuralı hiçe sayılarak 30 yolcu taşındığını belirledi.

Araç sürücüsüne Kovid-19 tedbirlerine aykırı davranmaktan 10 bin lira ceza kesildi.

Jandarma Genel Komutanlığının sosyal medya hesabı Twitter'dan da paylaşılan görüntülerde "Emeğe saygı, yaşama saygı. Her yıl trafik kazalarında, onlarca mevsimlik tarım işçisi aykırı taşımacılık nedeniyle hayatını kaybetmektedir. Konya'da yapılan kontrolde Kovid-19 tedbirlerini ve trafik güvenliğini hiçe sayan bir minibüste 30 yolcu olduğu tespit edildi." ifadelerine yer verildi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23