Kadın girişimciler Türk Telekom’la dijitalleşiyor
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İletişim şirketi Türk Telekom’un ‘Hedefi Olan Kadına İnternetle Hayat Kolay’ projesi devam ediyor.
Corona virüsüyle (Covid-19) mücadele döneminde herkese açık hale getirilen projede 2020 başından bu yana yaklaşık 2 bin 993 kişiye ulaşıldı. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Habitat Derneği ve Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UN Development Programme-UNDP) iş birliğinde gerçekleştirilen ‘Hedefi Olan Kadına İnternetle Hayat Kolay’ kapsamında verilen dijital pazarlama eğitimleri rağbet görüyor. Nitekim Corona virüsünün (Covid-19) en yoğun yaşandığı nisan ayında eğitimlere toplam bin 637 kişiye katıldı. Önemli sosyal sorumluluk çalışmalarına imza atan Türk Telekom, girişimci potansiyeline sahip 5 bin kadının dijital pazarlama, marka-patent, sosyal medya araçları, reklam verme ve ödeme sistemleri hakkında bilgi sahibi olmasını amaçlıyor.