• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İsrafsız ve verimli üretim kazanç getirdi! Ülker lezzetiyle kasasına 5.7 milyar lira girdi

Yeniakit Publisher
2019-11-07 10:36:00 -
İsrafsız ve verimli üretim kazanç getirdi! Ülker lezzetiyle kasasına 5.7 milyar lira girdi

Yıldız Holding şirketlerinden Ülker Bisküvi, gerçekleştirdiği yurt içi ve yurtdışı operasyonları ile cirosunu 9 ayda 5.7 milyar liraya yükseltti. Üçüncü çeyrekte yüzde 31,1 büyüme kaydeden şirket, bir önceki yılın aynı dönemine göre satışlarını yüzde 31,7 artışla yaklaşık 1,9 milyar liraya ulaştırdı.

Kamuyu Aydınlatma Platformu’nda (KAP) yayınlanan bilgilere göre Türkiye operasyonlarında yüzde 32 büyüme kaydeden Ülker, ihracat ve yurtdışı operasyonlarında ise yüzde 31,1 büyüdü.

Ciroda yüzde 31,7 artış

Ülker Bisküvi Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Mehmet Tütüncü, yaptığı değerlendirmede, “Toplam ciromuzu 2019 yılı üçüncü çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 31,7 artırdık. Türkiye operasyonlarımızı yüzde 32, ihracat ve yurtdışı operasyonlarımızı yüzde 31,1 büyüttük. Şirketin üçüncü çeyrek konsolide FAVÖK marjını yüzde 16,6’ya ulaştırdık” diye konuştu.

Güçlü büyüme trendi

Ülker Bisküvi olarak üretimimizle, ihracatımızla, Türkiye ekonomisine katkı sağlamaya devam ediyoruz’’ mesajını veren Tütüncü, ”Hem Türkiye pazarında hem de ihracat ve yurtdışı operasyonlarında yılın ilk iki çeyreğinde olduğu gibi güçlü büyüme trendimizi sürdürdük. Türkiye’deki verimlilik çalışmalarımız maliyet avantajı sağlarken, ülkemizi üretim ve ihracat üssü haline getirdik. Yeni ürünlerimiz ve ürün sinerjileriyle büyümeyi destekliyoruz.

Büyümeye Ar-Ge katkısı

Ar-Ge’ye ve inovasyona yaptığımız yatırımlar da büyümemize katkı sağlıyor. Kurulduğumuz günden bu yana israfsız ve verimli üretim prensibiyle çalışırken bunun enflasyonla mücadelede en kalıcı ve etkili yöntem olduğu bilinciyle hareket ediyoruz” bilgisini verdi.

Üretimde hedef: Maksimum değer

Tüketicilerin, kaynakları yarını düşünerek kullanan üreticilerin ürün ve markalarına öncelik tanıdığına dikkat çeken Mehmet Tütüncü, ‘’Özellikle genç yetenekler dünyaya karşı sorumlu iş stratejisi olan şirketlerde çalışmayı tercih ediyor. Bunları da dikkate alarak sürdürülebilirliğe yatırım yaparken; beşerî sermaye, marka ve itibar değeri, inovasyon gücü gibi alanlardan oluşan gayri maddi varlıklarımızı en üst değerde yöneterek finansal piyasalarda kurumsal yatırımcılarımıza ve hissedarlarımıza maksimum değer üretmeyi hedefliyoruz” dedi.
ÖNE ÇIKAN VİDEO

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

ALİ

Fetocu hainin ürünlerini almayın. aldırmayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23