İşgal rejimi Zeytun'da bir evi bombaladı: 16 şehit!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Siyonist işgal rejimi Gazze'deki soykırımına Ramazan ayında da devam ediyor.
Siyonist işgal rejimi Gazze'deki soykırımına Ramazan ayında da devam ediyor.
Siyonist işgal rejimi Gazze şehrinin doğusundaki El-Zeytun mahallesindeki El-Faruk Camii yakınındaki bir evi bombaladı. Saldırıda 16 kişi şehit oldu.
Siyonistlerin 7 Ekim'den beri Gazze Şeridi'ne düzenlediği saldırılarda şehit edilen Filistinlilerin sayısı 31 bin 45'e, yaralıların sayısı da 72 bin 654'e yükseldi.