İran'da 30 ton patlayıcı ele geçirildi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İran'da Devrim Muhafızları Kudüs Gücü Karargah Komutanı Muhammed Marani, ülkenin güney sınırlarında, son iki yılda yaklaşık 30 ton patlayıcı madde ele geçirdiklerini söyledi.
Devrim Muhafızları Kudüs Gücü Karargah Komutanı Muhammed Marani, İran'ın güneyinde sık sık bombalı saldırılara maruz kaldıklarını söyleyerek, bu kapsamda düzenlenen operasyonlarda son iki yılda yaklaşık 30 ton patlayıcı maddenin güvenlik güçlerince ele geçirildiğini belirtti.
İran medyasında yer alan habere göre Marani, bu patlayıcıların büyük kısmının 2017 yılında Çabahar kentine bağlı Kasr-ı Kand bölgesinde öldürülen Ensaru'l-Furkan adlı silahlı grubun lideri Celil Kanberzehi tarafından ülkeye sokulduğunu dile getirdi.