• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İnnova’nın self servis çözümleri Katar’da

Yeniakit Publisher
2016-01-11 22:18:00 -
İnnova’nın self servis çözümleri Katar’da

Türk Telekom Grup şirketi İnnova, self servis çözümler alanındaki markası Kiosk İnnova, uluslararası alandaki başarısını Katar’a taşıdı.

Katar’ın en önemli yardım kuruluşlarından biri olan ve bağış toplama işlemlerini daha düzenli ve sistemli hale getirebilmek için self-servis çözümlere ihtiyaç duyan Qatar Sheikh Eid Charity, Kiosk İnnova mühendisleri tarafından geliştirilen çözümleri tercih etti. Konuyla ilgili açıklama yapan İnnova Genel Müdürü Aydın Ersöz: “Bir Türk Telekom Grup şirketi olarak dünya standartlarında geliştirdiğimiz yenilikçi çözümlerimizden birini daha hayata geçirmekten gurur duyuyoruz. Katar’lı yardım kuruluşu Qatar Sheikh Eid Charity için geliştirdiğimiz bağış kiosku çözümü de, Türk Telekom Grubu’nun uluslararası alandaki başarısının örneklerinden biri oldu” dedi.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23