İçişleri Bakanı Soylu, Dereli'de incelemelerde bulundu
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
GİRESUN (AA) - İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Giresun'da 22 Ağustos'ta meydana gelen selde büyük hasar oluşan Dereli ilçesinde inceleme yaptı.
Bakan Soylu, selin ardından ilçe merkezinde cadde ve iş yerlerinde yürütülen iyileştirme çalışmalarını inceledi.
İş yerine ürün yerleştirmeye çalışan esnafla sohbet eden Soylu, bölgedeki vatandaşların sorun ve taleplerini dinledi.