Hatay'da ormanlık alanda yangın çıktı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
HATAY (AA) - Hatay'ın Yayladağı ilçesindeki ormanlık alanda çıkan yangına müdahale ediliyor.
Alınan bilgiye göre, Kösrelik Mahallesi kırsalındaki kızılçam ormanlığında henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı.
Sıcak hava ve rüzgarın etkisiyle kısa sürede büyüyen alevlere, Yayladağı Orman İşletme Şefliği ve itfaiye ekipleri müdahale ediyor.
Mahallelinin de söndürme çalışmalarına katıldığı yangının şu ana kadar 3 hektarlık alanda etkili olduğu öğrenildi.