Giresunspor iç transferde Mehmet Taş'la sözleşme imzaladı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
GİRESUN (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Giresunspor, iç transferde yeniden anlaştığı Mehmet Taş'ı kadrosunda tuttu.
Yeşil-beyazlı kulübün sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, Mehmet Taş ile bir yıllık yeni sözleşme imzalandığı belirtildi.
Sosyal medyadan bir diğer paylaşımda da sporcular, teknik heyet, yöneticiler ve tüm personele yapılan koronavirüs (Kovid-19) testlerinin sonuçlarının negatif çıktığı kaydedildi.