Gençlerbirliği'nden MKE Ankaragücü Kulübüne tebrik
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, MKE Ankaragücü Kulübünün kuruluşunun 110. yılı nedeniyle kutlama mesajı yayımladı.
Kulübün sosyal medya hesabından paylaşılan mesajda, "Şehrimizin güzide takımlarından, dost ve kardeş kulübümüz Ankaragücü'nün kuruluşunun 110. yıl dönümünü kutlarız." ifadesine yer verildi.