Galatasaray Kadın Basketbol Takımı'nın koronavirüs test sonuçları negatif çıktı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İSTANBUL (AA) - Galatasaray Kadın Basketbol Takımı'na yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) test sonuçları negatif çıktı.
Kulüpten yapılan açıklamada, kadın basketbol takımı oyuncuları, teknik kadro, performans, sağlık, idari ve destek kadrolarındaki çalışanlar için Medical Park ve Liv Hospital'ın katkılarıyla dün gerçekleştirilen Kovid-19 PCR testleri sonrası tüm sonuçların negatif olarak tespit edildiği bildirildi.