• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

G-20'de Macron ile Selman görüştü!

Yeniakit Publisher
2018-11-30 21:05:00 - 2018-11-30 21:51:16

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
G-20'de Macron ile Selman görüştü!

Arjantin'deki G-20 Zirvesi'nde, Fransa Başbakanı Emmanuel Macron ile Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman bir araya geldi. Görüşmede, Cemal Kaşıkçı cinayeti konuşuldu.

Fransa Başbakanı Emmanuel Macron, Arjantin'deki G-20 Zirvesi'nde Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman ile ayaküstü bir görüşme gerçekleştirdi.

Fransa Başbakanı Macron, veliaht Prens bin Selman'a Cemal Kaşıkçı cinayetiyle ilgili olarak çok sert mesajlar gönderdi. Macron ile Selman'ın görüşmesi bir cep telefonu ile de kaydedildi.

"Beni hiç dinlemedin"

Macron'un Selman'a "Beni hiç dinlemedin" dediği duyulurken, Selman'da "Hayır, sizi dinledim" diyor. Kaşıkçı cinayetiyle ilgili olarak uluslararası uzmanların inceleme yapması konusunda ısrarcı olacağını ifade eden Macron, konu hakkında endişeli olduğunu ifade ediyor.

Independent, Macron'un Selman ile görüşmesini son dakika olarak duyurdu.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23