• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

G-20'de kritik buluşma! İlk kez bir araya geldiler

Yeniakit Publisher
2018-11-30 23:23:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
G-20'de kritik buluşma! İlk kez bir araya geldiler

G20 Liderler Zirvesi'nde, ABD Başkanı Donald Trump, Japonya Başbakanı Shinzo Abe ve Hindistan Başbakanı Narendra Modi, ilk kez bir araya geldi.

ABD Başkanı Donald Trump, Japonya Başbakanı Shinzo Abe ve Hindistan Başbakanı Narendra Modi, ilk Hint-Pasifik Üçlü Toplantısını gerçekleştirdi.

G20 Liderler Zirvesi için Arjantin'e gelen ABD, Hindistan ve Japonya'nın liderleri, Hint-Pasifik Üçlü Toplantısına başladı. Toplantıya, ABD Başkanı Donald Trump, Japonya Başbakanı Shinzo Abe ve Hindistan Başbakanı Narendra Modi katıldı.

Üç ülke liderlerinin ilk defa bir araya geldiği toplantıda, sürdürülebilir kalkınma, terörle mücadele, denizcilik ve siber güvenlik gibi küresel ve çok taraflı çıkarların önemine değinildi.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23