Fıstık yüklü tır alev alev yandı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Gece saatlerinde Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolunda seyreden fıstık yüklü tır, dorsesinde başlayan yangın sonucu kullanılamaz hale geldi.
Osmaniye'de fıstık yüklü tırın dorsesinde başlayan yangın nedeniyle tır kullanılamaz hale geldi.
Gece saatlerinde Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Tehçi köyü yakınlarında Hanifi Yılmaz idaresindeki 34 BVN 352 plakalı fıstık yüklü tır seyir halindeyken dorse kısmında bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı.
Yangını fark eden Yılmaz, yol kenarında durdurduğu araçtan ayrıldı.
Yarım saatte söndürüldü
Kısa sürede büyüyen yangına Osmaniye Belediyesi itfaiye ekipleri müdahale etti.
Yarım saatlik çalışma sonucu söndürülen yangında tır kullanılamaz hale geldi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.