Evinin balkonundan düşen kadın öldü
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Bursa İnegöl'ün Kemalpaşa Mahallesi Adnan Menderes Bulvarı'nda hava almak için çıktığı evinin balkonundan düşerek ağır yaralanan kadın, hastanede yaşamını yitirdi.
Bursa'nın İnegöl ilçesinde hava almak için çıktığı ikinci kattaki evinin balkonundan düşen Fatma Ay (40), yaşamını yitirdi.
Olay, İnegöl'ün Kemalpaşa Mahallesi Adnan Menderes Bulvarı'nda meydana geldi. Dört katlı binanın ikinci katında oturan Fatma Ay, iddiaya göre, hava almak için balkona çıktı. Bu sırada dengesini kaybeden Ay, balkondan beton zemine düştü. Yerde kanlar içinde yatan kadını gören çevredekiler durumu sağlık ve polis ekiplerine haber verdi. Olay yerine sevk edilen 112 Acil ambulansındaki ekipler, ilk müdahalenin ardından Fatma Ay'ı İnegöl Devlet Hastanesi acil servisine kaldırdı. Ay, hastanede tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.
