Emniyet ekipleri 38 kişiyi yakaladı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Muğla'da emniyet ekipleri, yasa dışı yollarla yurt dışına çıkmaya çalışan 38 düzensiz göçmeni yakaladı.
Muğla'nın Bodrum ve Marmaris ilçelerinde, yasa dışı yollarla yurt dışına çıkmaya çalışan 38 düzensiz göçmen yakalandı.
Bodrum ilçesinde Sahil Güvenlik ekipleri, Akyarlar Mahallesi açıklarında durumlarından şüphelenilen üç lastik botu durdurdu. Botlarda yasa dışı şekilde Yunan adalarına geçmeye çalıştıkları belirlenen Suriye, Filistin, Mısır, Kongo ve Liberya uyruklu 27 düzensiz göçmen yakalandı.
Düzensiz göçmenler, Turgutreis Limanı'na getirildi.
Marmaris'te de 11 göçmen yakalandı
Marmaris ilçesinde de İlçe Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro Amirliği ekiplerinin kent merkezinde yaptığı kontrollerde Suriye, Mısır ve Ürdün uyruklu 11 düzensiz göçmen yakalandı.
Düzensiz göçmenler, işlemlerin ardından İl Göç İdaresi Müdürlüğüne gönderilecek.