• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Edirne esnafı günlük Kovid-19 denetiminden memnun

Yeniakit Publisher
2020-09-18 10:24:37 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Edirne esnafı günlük Kovid-19 denetiminden memnun

İş yeri denetim ekipleri alışveriş merkezleri ve kapalı çarşılarda yaptıkları denetimlerde esnaf ile kente gelen yerli, yabancı ziyaretçileri bilgilendiriyor

EDİRNE (AA) - Edirne Valiliği koordinasyonunda yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınıyla mücadele kapsamında oluşturulan ekiplerin iş yerlerini günlük olarak denetlemesinden esnaf memnuniyet duyuyor.

İl Salgın Denetim Merkezi'ne (İSDEM) bağlı "İş yeri denetim ekipleri", alışveriş merkezleri ve kapalı çarşılarda sık sık denetim gerçekleştiriyor.

Polis, sağlık görevlisi, zabıta ve gıda kontrol görevlisinden oluşan ekipler, esnaf ile kente gelen yerli, yabancı ziyaretçileri de maske mesafe ve hijyen tedbirlerine ilişkin bilgilendiriyor, tedbirlere uymayanları uyarıyor.

Ayrıca kentin birçok yerde oluşturulan denetim noktalarında da vatandaşlar görevlilere başvurabiliyor.

- "Hijyene çok önem veriyoruz"

Kentte bir alışveriş merkezinde çalışan Hamit Albayrak, AA muhabirine, denetimlerin toplum sağlığı açısından önemli olduğunu söyledi.

Denetimlerden memnun olduklarını belirten Albayrak, "Olması gereken budur. Hem vatandaşlarımız hem de yurt dışından gelen müşterilerimizin sağılığı açısından önemli bu uygulamalar. Biz de mağazamızda maske, mesafe ve hijyen kuralını eksiksiz uyguluyoruz. Ayrıca bir müşterimiz kıyafeti deneyip almadıysa, bu ürünü dezenfekte kabininde dezenfekte edip bir gün bekletiyoruz." dedi.

Kafe işletmecisi Caner Kobul da denetimlerini salgının başından bu yana devam ettiğini belirterek, esnaf olarak sık denetimden çok memnun olduklarını vurguladı.

Oyuncak mağazası işletmecisi Burcu Tuna ise çocukların oyuncaklara sürekli temas halinde olduğunu aktardı.

Dokunulan oyuncağın hemen dezenfekte edildiğini dile getiren Tuna, "Sabah geldiğimizde tüm reyonlar dezenfektanla siliniyor. Hijyene çok önem veriyoruz. Mağazaya her giren müşterimiz hijyen noktamızda dezenfektan kullanıyor." ifadelerini kullandı.



Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23