Dikkat! Herkesin başına gelebilir...
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Beylikdüzü'nde cep telefonu hattının borcunu bir Fatura Ödeme Merkezi’ne ödeyen vatandaş, 9 ay sonra telefonuna gelen bir SMS ile dolandırıldığını öğrendi.
İstanbul Beylikdüzü'nde İbrahim Kart, cep telefonu hattının borcunu bir Fatura Ödeme Merkezi'ne ödedi. Ancak 9 ay sonra telefonuna, ödemenin kart sahibinin itirazı ile iptal edildiği ve tekrar ödeme yapması gerektiğini belirten bir SMS geldi.
Cumhuriyet Başsavcılığı'na giden Kart, şikâyetçi oldu. Savcılık, soruşturma başlattı.
İbrahim Kart'ın vekili avukat Mehmet Kırmızı, vatandaşları uyararak "Bu tür dolandırıcılık vakalarıyla karşılaşmamaları için vatandaşlarımıza tavsiyemiz ödemelerini faturalarında yazan yetkili yerlere yatırmalarıdır" dedi.