• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Cam film fabrika çıkışlıysa ceza yok

Yeniakit Publisher
2017-11-09 08:49:00 - 2017-11-09 09:03:30

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Cam film fabrika çıkışlıysa ceza yok

Araçlarda var olan cam filmlerde fabrika çıkışlı olduğunu gösteren 43-R ibaresi varsa ceza kapsamına girmiyor.

21.3 milyon aracı yakın takibe alan Emniyet, cam filmini sökmeyene ceza yazıyor.

Emniyet Genel Müdürlüğü Trafik Hizmetleri Daire Başkanlığı yetkilileri yaptıkları açıklamada, “Filmli cam fabrika çıkışlı ise, üzerinde 43-R ibaresi bulunuyor. Arka taraftaki camlarda 43-R ibaresi olan araçlara ceza yazmıyoruz'' dedi.

Cam filminden dolayı sürücülere 206 TL ceza yazılırken, bir hafta içinde cam filmi sökülmezse, araç parka çekiliyor. 206 TL cezayı 15 gün içinde peşin ödeyene de yüzde 25 indirim yapılıyor. Böylelikle ceza peşin ödemede 154 liraya düşüyor. Ayrıca 20 ceza puanı da uygulanıyor.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23