Bingöl'de 229 düzensiz göçmen yakalandı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Valilikten gelen açıklamaya göre, Bingöl'de son 10 gün içinde 229 düzensiz göçmen yakalandı.
Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre, 5-15 Nisan'da gerçekleştirilen çalışmalarda yasa dışı yollarla giriş yaptığı tespit edilen Afganistan, Pakistan, İran ve Suriye uyruklu 229 düzensiz göçmen ile bunlara aracılık eden 15 şüpheli yakalandı.
Jandarmadaki işlemlerin ardından mahkeme sevk edilen şüphelilerden 5'i tutuklandı, düzensiz göçmenler ise İl Göç İdaresi Müdürlüğüne teslim edildi.