• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan Selçuk: “Öğretmenevlerimizde sağlık çalışanlarımızı ağırlamak bizim için onur"

Yeniakit Publisher
2020-04-03 16:10:01 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Bakan Selçuk: "Öğretmenevlerimizde sağlık çalışanlarımızı ağırlamak bizim için onur"

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, "Öğretmenevlerimizde sağlık çalışanlarımızı ağırlamak bizim için onur" dedi.

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, "Öğretmenevlerimizde sağlık çalışanlarımızı ağırlamak bizim için onur" dedi.

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, yaptığı açıklamada Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın kamuya ait sosyal tesislerin sağlık çalışanlarının ücretsiz kullanımına açılması yönündeki talimatıyla ülke genelinde belirlenen öğretmenevlerini sağlıkçıların hizmetine sunduklarını belirtti. Bakan Selçuk, "Bu süreçte 428 öğretmenevimizde 16 bin 178 sağlık çalışanına ücretsiz konaklama ve yemek imkanı sunduk. Sağlığımız için canları pahasına ter döken sağlık çalışanlarımıza böylesi bir süreçte ev sahipliği yapıyor olmak eğitim ailemiz için onurdur" diyerek sağlık çalışanlarını ağırlamaya devam edeceklerinin altını çizdi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23