Bakan Kasapoğlu'ndan Sivasspor Kulübü Başkanı Mecnun Otyakmaz'a tebrik
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
ANKARA (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Sivasspor Kulübünün olağan genel kurulunda başkanlığa tekrar seçilen Mecnun Otyakmaz'ı kutladı.
Bakan Kasapoğlu, yayımladığı kutlama mesajında, "Sivasspor Kulübünün olağan genel kurul toplantısında başkanlığa yeniden seçilen Mecnun Otyakmaz ve yönetim kurulu üyelerini tebrik ediyorum. Kırmızı-beyazlı kulübümüzün başkan ve yönetim kuruluna görevlerinde başarılar diliyorum." ifadelerini kullandı.