• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan Fahrettin Koca'dan "Beyaz Reform" paylaşımları

Yeniakit Publisher
2022-08-13 00:27:00 - 2022-08-13 16:55:57

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Bakan Fahrettin Koca'dan "Beyaz Reform" paylaşımları

Sağlık Bakanı Koca "Beyaz Reform" dediği "Resmi Gazete’de yayınlanan Ek Ödeme Yönetmeliği hakkında "Yönetmeliğin teknik anlatımı sebebiyle anlaşılmayan noktalar var. Sırasıyla anlatacağız. Bazı konuları 15 Ağustosa bırakıyoruz." dedi. Fahrettin Koca'dan "Beyaz Reform" paylaşımları...

Sağlık çalışanlarının ek ödeme ve özlük haklarını düzenleyen yönetmelik Resmi Gazete'de yayımlandı.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca "Resmi Gazete’de yayınlanan Ek Ödeme Yönetmeliği ile sağlık çalışanları için bir reform gerçekleştirildi." diyerek yönetmelikle ilgili peş peşe paylaşımlarda bulundu. İşte twitter paylaşımları...

Koca, Resmi Gazete'de yayımlanan yönetmeliğe ilişkin sosyal medya hesabından açıklama yaptı. Paylaşımında, "bir süredir bitkisel hayatta olan performans sisteminin fişi çekildi." değerlendirmesinde bulundu.

Bakan Koca: Resmi Gazete’de yayınlanan Ek Ödeme Yönetmeliği ile sağlık çalışanları için bir reform gerçekleştirildi. Biz buna Beyaz Reform diyoruz. Yönetmeliğin teknik anlatımı sebebiyle anlaşılmayan noktalar var. Sırasıyla anlatacağız. Bazı konuları 15 Ağustosa bırakıyoruz.

"PERFORMANSA GÖRE EK ÖDEME" YÖNETMELİĞİ YÜRÜRLÜKTEN KALDIRILDI

Bakan Koca: "Performansa göre ek ödeme" yönetmeliği yürürlükten kaldırıldı. Ödül ve teşvik esaslı yeni bir modele geçildi.

 

"MAHSUPLAŞMA UYGULAMADA TAMAMEN KALDIRILDI"

Bakan Koca: Mahsuplaşma uygulamada tamamen kaldırılmıştır. Ne sabit ödemede ne de taban ödemede mahsuplaşma olmayacak. Hastanelerde bireysel iş yüküne bağlı teşvik ödemesi yapılacak. Sunulan en küçük hizmetin karşılığı olacak. Bir tek girişim bile, sağlık çalışanının teşvik ödemesine yansıyacak.

Resim

Koca, döner sermayede taban ödemesi ile yeni bir sabit ek ödeme oluşturulduğunu ve 15 Ağustos'tan itibaren ödenecek olan taban ödemesinin, eylül ayı itibarıyla maaşla birlikte bordroda yer alacağını belirterek "Taban ek ödemesi, yıllık izinde 12 gün için ve hastalık sebebiyle raporlu olma durumunda da geçerli olacak, kesilmeyecek." ifadelerine yer verdi.

Resim

 

 

 

 

 

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Okur

Sağlık maliye bakanı yine yapmış gereğini kendi personeline Bu aziz fakir fedakar milletin parasıyla.

emekli

bu ülkede tek fazlalık ssk ve bağkur emeklileri, başka söze gerek varmı.?
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23