Ankara Valisi Vasip Şahin uyardı: Yakışmadı yakışmıyor
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Ankara Valisi Vasip Şahin Twitter hesabından yaptığı paylaşımda "Koronavirüs salgınında birincilik Ankara'ya yakışmadı, yakışmıyor" ifadelerini kullandı.
Ankara Valisi Vasip Şahin, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın "Türkiye'de vaka sayısının en fazla olduğu il Ankara. İstanbul'u iki kat oranında geçmiş durumda" açıklamasının ardından sosyal medya hesabından bir paylaşımda bulundu.
Şahin yaptığı paylaşımda "Koronavirüs salgınında birincilik Ankara'ya yakışmadı, yakışmıyor! Bunu değiştirmek, sabırla, dikkatle ve gayretle tedbirlere hep birlikte riayetimizle mümkün. Maalesef henüz başka bir yol, başka bir çare yok!" ifadelerini kullandı.
