Alanyaspor, takımdan ayrılan futbolcuları için teşekkür mesajı yayımladı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
ANTALYA (AA) - Aytemiz Alanyaspor, takımdan ayrılan 10 futbolcusu için teşekkür mesajı yayımladı.
Kulüpten yayımlanan mesajda, sözleşmeleri sona eren Fabrice N'Sakala, Junior Fernandes, Djalma Campos, Yacine Bammou, Kaan Kanak, Eray Birniçan, Cenk Gönen, Wanderson Baiano, Welinton de Souza ve Lokman Gör'e takıma bugüne kadar olan katkılarından dolayı teşekkür edildi.
Mesajda, futbolculara bundan sonraki futbol yaşamlarında üstün başarılar dilendi.