Adana'da 361 kilo nargile tütünü ele geçirildi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Adana'da 361 kilogram kaçak nargile tütünü ele geçirildi, iki zanlı gözaltına alındı.
İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolundaki uygulama noktasında bir otomobili şüphe üzerine durdurdu.
Araçta yapılan aramada 361 kilogram kaçak nargile tütünü ele geçirildi.
Polis otomobildeki H.K. ve M.M'yi gözaltına aldı.