Adana Demirspor'da yapılan Kovid-19 testleri negatif çıktı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
ADANA (AA) - TFF 1. Lig takımlarından Adana Demirspor'da oyuncular, teknik heyet ve kulüp çalışanlarına yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testlerinin negatif çıktığı bildirildi.
Kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "22 Haziran pazartesi günü oynayacağımız Osmanlıspor maçı öncesi futbol takımı oyuncularımız, teknik heyetimiz ve kulüp personelimize yapılan Kovid 19 testleri sonuçlanmış ve tüm testler negatif çıkmıştır." ifadelerine yer verildi.