Açıklama bizzat Başkan'dan geldi! Artık resmen Fenerbahçe'nin oyuncusu
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, Musaba hakkında beklenen açıklamayı yaptı. Yıldırım, "Musaba artık Fenerbahçe’nin oyuncusu. 2 Ocak'ta imza atacak' dedi.
Son dakika Fenerbahçe transfer haberi... Samsunspor başkanı Yüksel Yıldırım, yaptığı açıklamada "Musaba artık Fenerbahçe’nin oyuncusu. 2 Ocak'ta imza atacak" dedi.
A Spor'a konuşan Yüksel Yıldırım, "Fenerbahçe’yi Musaba transfer süreciyle ilgili UEFA’ya şikâyet ettiniz mi, edecek misiniz?" sorusuna ise şu yanıtı verdi:
"Henüz böyle bir şikâyette bulunmadık. Fenerbahçe yönetimiyle iyi ilişkilerimiz var. Bu güzel ilişkiyi bozmak bize yakışmaz şikayet etmeyi düşünmüyorum. Musaba konusu burada kapansın. Artık Fenerbahçe’nin oyuncusu."
