• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

7 yılda sadece 60 gün işe gitti... Memurluktan atılınca böyle şov yaptı

Yeniakit Publisher
2022-10-01 16:35:00 - 2022-10-01 16:35:33

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et

CHP'li Çankaya Belediyesi'ndeki görev süresi olan 7 yılda sadece 60 gün işe gittiği ortaya çıkan Tezcan Karakuş Candan, İçişleri Bakanlığı kararıyla memurluktan ihraç edildi. Memuriyet görevine son verilen Mimarlar Odası Ankara Şubesi Başkanı Tezcan Karakuş Candan, kendisini savunurken "Artık Mustafa Kemal'in memuruyum" diyerek şova kalkıştı.

CHP'li Çankaya Belediyesi'nde çalışan Mimarlar Odası Ankara Şubesi Başkanı Tezcan Karakuş Candan hakkında, "işe gitmeden maaş aldığı, haksız kazanç sağladığı" gerekçesiyle yaptığı şikayet üzerine İçişleri Bakanlığı tarafından, "memurluktan atılması" için soruşturma başlatılmıştı.

Soruşturma kapsamında Tezcan'ın, CHP'li Çankaya Belediyesi'ne 7 yılda sadece 60 gün işe gittiği ortaya çıktı.

7 yılda sadece 60 gün işe gitti

İçişleri Bakanlığı Yüksek Disiplin Kurulu'nda (YDK) savunma yapan Mimarlar Odası Ankara Şube Başkanı Tezcan Karakuş Candan, memuriyetten çıkarıldı.

Candan'ın memuriyetten çıkartılma kararı resmen tebliğ edildi.

"Bugünden itibaren Mustafa Kemal'in memuruyum"

Candan, Çankaya Belediyesi'nin önünde yaptığı açıklamada, "Bu hukuksuz karardan sonra yargı sürecimiz başlayacak. Bu ülkenin Cumhuriyet değerlerinin rantçılara kalmadığını bir kez daha göstereceğiz. Bugünden itibaren devlet memuru değilim. Bugünden itibaren, yeminini ettiğim Mustafa Kemal'in memuruyum" dedi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

gugukçular

Mustafa Kemal'in memuruyum deyince, şimdi korkmuşsunuzdur siz :)))

Okur

He he he... Parazitlik!
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23