• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

7 yılda sadece 60 gün işe gitti... Memurluktan atılınca böyle şov yaptı

CHP'li Çankaya Belediyesi'ndeki görev süresi olan 7 yılda sadece 60 gün işe gittiği ortaya çıkan Tezcan Karakuş Candan, İçişleri Bakanlığı kararıyla memurluktan ihraç edildi. Memuriyet görevine son verilen Mimarlar Odası Ankara Şubesi Başkanı Tezcan Karakuş Candan, kendisini savunurken "Artık Mustafa Kemal'in memuruyum" diyerek şova kalkıştı.

55 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

20000

atatürk diye diye halkı soydular...
  • 4 Yıl Önce

Cihat

Çankaya Belediyesi'nde çalışan Mimarlar Odası Ankara Şubesi Başkanı. Olan birisinin işe gitmediği nasıl ıspatlanmış merak ediyorum?
  • 4 Yıl Önce

bahauddin

Kamera, giriş çıkış sistemleri, imza vb. birçok yolu var. Cihat isimli kullanıcı sen hangi çağda yaşıyorsun?

Adnan

Nohaa çüşş 7 yılda 60 gün işe git geri kalanında yan gel yat ondan sonra haliyle seni şutlasınlar, sonrada ben Mustafa Kemal'in memuruyum de.Mustafa Kemal kalksa gelse senin ebenin adını sorar ,neden dersen o zaman görürsün. .
  • 4 Yıl Önce

vatandaş

esas rantcı kendisi
  • 4 Yıl Önce

A

SENİN GİBİ HARAMZADE NASIL ATATÜRKÜN MEMURU OLUR CAN GÜVENLİĞİN YOKSA SURİYEYE GİT
  • 4 Yıl Önce

Neyin hukuku...

Mahkeme git. Oradan ağzının payını al. Bence maliye bakanlığı işe gitmediği günlerin parasını geri almalıdır. Zaten belediyelerdeki teknik personel ve memurlar doğrudan valiliklere bağlıdır. Ancak diğer çalışanlar belediye başkanlarına bağlıdır.
  • 4 Yıl Önce

Oha

Demekki Kemal’in memurları da hortumcumuştu sonucu çıkıyor burada. Ne diyelim laik kesim buna alıştığından dolayı onlar için bir zafer.
  • 4 Yıl Önce

ihtiyar

tipinden kimin memuru olduğun anlaşılıyor.
  • 4 Yıl Önce

İçimizdeki Gavurlar

Ulan Ahlaksız kadın devletin malını afiyetle ye sonra yakalanıp hukuken kapının önüne konulunca Mustafa Kemalin memuruyum de. Senden olsa olsa Aponun köpeği olur Pkk nın sürtüğü
  • 4 Yıl Önce

Samime

Oh ne güzel memleket.atam izindeyiz diyorlar işe gitmiyorlar.
  • 4 Yıl Önce

Sami GÖLGE

CHP li değilim ve oyumda nasip olmadı ama tanıyorum bu kişiyi yalan yanlış haber yapmayın gazeticilik bu değil. Lütfen öz eleştiri yapın şu anda benimde oy verdiğim akp nin onca belediyelerinde akraba kayirmalar var görev yeri belediye ama kendisi başka yerde hiç işe gitmeden ibanina para yatırılıyor... ATM memuru. Önce kendinize çeki düzen verin.
  • 4 Yıl Önce

Yaşlı adam

Tamam maaşını Anıtkabir den alır ona memur olursun sorun yok
  • 4 Yıl Önce

Cavit Başkurt

7 yıl boyunca aldığı maaşları faizi ile birlikte geri alınmalı tek atılmakla kalmamalı
  • 4 Yıl Önce

Kadir

Haram zehir olsun o aldıgın paralar kursagında kalsın seni alkışlayanlarda kahr olsun
  • 4 Yıl Önce

Okur

İZindeyiz sözünü anlamış ve uymuş.
  • 4 Yıl Önce

Bilal

Kimin memuruysan git maaşını o versin.
  • 4 Yıl Önce

ADİL

SAHTEKARB İKİYÜZLÜ MÜNAFIK BÖYLE TİPLER DEVLET DAİRELERİMİZDE SAYISIZ DARISI ONLARIN BAŞINA İNŞAALLAH
  • 4 Yıl Önce

Milletin

Nasil bir curuhla karşı karşıyayız Allah utanma duygusunu almasin kimseden.
  • 4 Yıl Önce

pınardemir

tipe bak
  • 4 Yıl Önce

Doğrucu Davud

atatürkçülük devleti aldatmak, çalışmadan milletin alın teri maaşlarından ödenen haksız kazanç elde etmek midir.bu şıllık atatürk'e hakaretten hukuk önünde hesaba çekilmeli ve atatürke hakaret eden diğerlerine verilen cezalar gibi cezalandırılmalıdır.
  • 4 Yıl Önce

ousta

hadi oradan hortumcu seni akp ikdidar oldugu gùn ilk icraatleri hortumcularin hortumlarini kesip bu utanmazlari ifsa etmek olmustu devlet kurumlarinda mùdùr olarak calisan ahlaksizlarin nerede calistiklarini dahi bilmemeleri durumun vahametini ortaya koymustu dùnyada devlet on yil geri gidebilir vatandas ise bes yil yani herkes hakkini yasal faizi ile geri alir simdi bu hortumcuyada ayni muamele yapilmali ikincisi atatùrk istismarciligindan yargilanmali 5816 bu hortumcu ve istismarcilar icinde gecerli olmali utanmiyor birde cikmis yùzsùzlùgùyle gevezelik ediyor yaziklar olsun diyoruz .
  • 4 Yıl Önce

Hakan

Tamam cano maaşını bundan sonra Mustafa kemalden al...
  • 4 Yıl Önce

yavuz

Atam izindeyiz
  • 4 Yıl Önce

Rabia Zafer

HADİ ORADAN YALANCI AHMAK UTANMAZ ÇALIŞMADAN ONCA YIL AYLIK ALMIŞ ONLARIDA GERİ İADE ETSİN.
  • 4 Yıl Önce

samimi

Belli bu karar ağır gelmiş...unutmak için iki tek atmış...ayakta zor duruyor...zaten bu cümleleri de ayık kafayla söyleyemezdi ...güzel şov yapmış sın diyemeyeceğim...sen iyisi de var çünkü...
  • 4 Yıl Önce

samimi

Belli bu karar ağır gelmiş...unutmak için iki tek atmış...ayakta zor duruyor...zaten bu cümleleri de ayık kafayla söyleyemezdi ...güzel şov yapmış sın diyemeyeceğim...sen iyisi de var çünkü...
  • 4 Yıl Önce

Necmittinkara

Oh ne ala memleket, işe gitmemek maaş almak gelsin beri...bunun adı ilericilik,atatürkçülük...memelekete yazık ediliyor,yazık...
  • 4 Yıl Önce

mstf

"Cumhuriyet değerlerinin rantçılara kalmadığını bir kez daha göstereceğiz." bu sözü ufak bir çocuk bile söylemez. bunlar ne yer ne içer bir bilsek ..türksatı basan fetöcüler de şehit ettiklerine seni cennete yolluyorum daha ne istiyorsun dediler ya aynen öyle...7 yıl 2500 günde 60 gün işe git kemalin memuruyum de bizim hiç aklımzıa gelmemişti bu
  • 4 Yıl Önce

ÇIKIYOR

SİZİN YAMYAMLAR GİBİ BEŞ MAAŞ MI ALIYOR YETİM HAKKI MI HARAM MI YİYİYOR SİZİN HIRSIZLIĞINIZA KARŞI ÇIKIYOR
  • 4 Yıl Önce

Murat

Daha beterini yapıyor şerefsiz cehape zihniyetinin tezahürü olarak Ankara'nın yararına olan herşey için mahkemeye koşuyordu daha büyük kahpelik olur mu?onu da yazsana yureklice

Höst

Yok onun karşı çıktığı şey devletten yeminin suyunun kesilmesi...

Vehbi

Bu, Atatürk cü ve Kamalistker ne kadar hırsız ve üç kağıtcıymış yahu"sansursuz tarih "in yazdığı liderlerinden miras kalmış bunlara haram yedilik ne diyelimki,?
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

adı çapulcular sizi işine gelmeyince Mustafa Kemal'in arkasına sığınıyorsunuz hepinizin sonu geliyor yavaş yavaş her gün birinizi bir gün hepiniz yok olup gideceksiniz hiç merak etmeyin
  • 4 Yıl Önce

c,c

7 yılda 60 gün işe git ve tam maaş al sonra M.Kemal'in memuruyum de. Allahtan korkmaz kuldan utanmaz böyle olur işte.
  • 4 Yıl Önce

oflu baba

MUSTAFA KEMAL HIRSIZMIYDIKI SEN BEN MUSTAFA KEMALIN MEMURUYUM DIYORSUN BIRAZCIK UTANMAN VARSA ALDIGIN CALDIGIN PARALARI IADE EDERSIN INSAN HIRSIZIKARI. MUSTAFA KEMAL YASASAYDI SENIN AGZINA AGZINA TEKMEYI BASARDI .
  • 4 Yıl Önce

Tortumlu

Atatürk'ün en büyük düşmanı işte bu kafa.
  • 4 Yıl Önce

Ali

Bozulan adalet terazisi değil de rahatı bence Rahatı bozuldu tabi, evet Türkiyede adalet yok adalet olsa gelmediği hergün için ödenen tüm ücretleri maaşları devletin faiziyle geri alması gerekirdi...
  • 4 Yıl Önce

m.ısik

Oh ne ala tüh ulan be ...... ama m.kamal seçim kaxandirsaydi CHP HDP ye yanasmazdi hadi işine aldığın maaş haram olsun
  • 4 Yıl Önce

Dava

utanmiyor
  • 4 Yıl Önce

Merhum vatansever UGUR MUM CU BUMLARA NE DEMISTI:

merhum UGUR MUMCU BUNLARI IYI TANIYORDU" devleti soyan Ataturk maskesi takiyor!" demisti:)))
  • 4 Yıl Önce

Şeref Kazan

Memuraher yetkiyi veren adalete lanet olsun
  • 4 Yıl Önce

Eyüp

Vay be.. Haksız yere aldığı maaşları cukkalarken harammı helalmi diye kendini sorgulamıyor.
  • 4 Yıl Önce

ali

bankamatik hazine asalakligina haramilige sifir tolerans...
  • 4 Yıl Önce

Sedat X

Kadın tam bir ticari kabiliyet. Şimdiden, yeni gelir kaynağının alt yapısını oluşturuyor. İşe gitmeden nasıl maaş alınır adlı kitabının imza gününde Kemalistlerin kuyrukta beklediklerini görüyor gibiyim!!!
  • 4 Yıl Önce

Erdo

10 numara öngöru. Katılıyorum size.. kuyruk aciz diyen kesimle dolar.

Amine

Önce kimin memuruydun,her şeyde Mustafa Kemal,i öne sürmeniz artık komedi ötesi oldu,zavallilik göstergesi.
  • 4 Yıl Önce

Gamalist

mavi gözlüm atam ah geri gel ve ardında bıraktığın dersim artıkları tamamen temizle
  • 4 Yıl Önce

Laik zihniyet

Devletin malı deniz, yemeyen.... 1923de başladı bunların devleti sömürmesi.
  • 4 Yıl Önce

ÇALIŞIYORSUNUZ

 KARÇIKTIĞI İÇİN KARALAMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Ne kadar zeki çevik ve ahlaklı değilmi yakışır
  • 4 Yıl Önce

ALMADI

SİZİNKİLER GİBİ GECEGÜNDÜZ ÇALIŞMADI
  • 4 Yıl Önce

fatih

bre zihniyet... sen nasıl bir kafasın. iyi hırsız kötü hırsız muhabbeti mi yapıyorsun. devleti soyanı mı savunmaya çalışıyosun. yoksa sende mi bu hainlerden birisin..kendi yaptığını aklama gayretin mi bu...

Okur

He he he... Parazitlik!
  • 4 Yıl Önce

gugukçular

Mustafa Kemal'in memuruyum deyince, şimdi korkmuşsunuzdur siz :)))
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23