3 milli atlet koronavirüse yakalandı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
ANKARA (AA) - 3 milli atlet ve bir Türkiye Atletizm Federasyonu personelinin yeni tip koronavirüse (Kovid-19) yakalandığı bildirildi.
Türkiye Atletizm Federasyonundan yapılan açıklamada, düzenli aralıklarla yapılan Kovid-19 taramaları sonucunda üç atlet ve bir federasyon personelinin test sonucunun pozitif çıktığı belirtildi.
Adı açıklanmayan atletler ve federasyon üyesinin hastalık semptomları göstermediği ve bulundukları yerde karantinaya alınarak tedavilerine başlandığı ifade edildi.