• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

22'si de vadi içinde kayboldu! Jandarma 48 saat içinde hepsini buldu

Yeniakit Publisher
2019-11-27 16:15:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
22'si de vadi içinde kayboldu! Jandarma 48 saat içinde hepsini buldu

Gaziantep'te 22 küçükbaş hayvanını otlattığı sırada kaybeden kişinin müracatı üzerine harekete geçen jandarma, 48 saat içerisinde tüm kayıp hayvanları buldu.

Gaziantep'in Nizip ilçesinde kaybolan 22 küçükbaş hayvan jandarma ekiplerinin 48 saat süren arama çalışmaları sonucunda bulundu.

Nizip ilçesinde Karadağ mevkisinde hayvanları otlatan C.K.(18), 24 kasım 2019 tarihinde vadi içerisinde otlattığı hayvanlardan 22'si kayboldu. C.K'nin müracaatı üzerine çalışma başlatan Jandarma Asayiş timleri 48 saat süren arama çalışmaları neticesinde 22 adet küçükbaş hayvanı buldu.

48 saatte hayvanları bulan jandarma ekipleri, hayvanları sahibine teslim etti.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Özgür Ol

Özgür olun siz basinsiniz nasıl CHP HDP hakkında gerçekleri yazıyorsunuz AKP ve MHP hakkında da gerçekleri yazın. 
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23